• Jak mogę zmienić adres zamówienia, które już złożyłem(-łam)?
  • Jak anulować/zmienić zamówienie?
  • Moje zamówienie dotarło uszkodzone, co mam zrobić?
  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Nasza obsługa klienta z myślą o Tobie

Good to Know

Przed wysłaniem zgłoszenia należy sprawdzić, czy odpowiedź na pytanie można znaleźć w naszym dziale pomocy. Uwaga: Po otrzymaniu zamówienia przesyłkę otrzymasz w ciągu 1 do 2 dni roboczych na terenie Niemiec. Ze względu na system COVID-19 mogą wystąpić opóźnienia w dostawie - niestety nie mamy na to wpływu.

Nasza obsługa klienta

B2B, BUSINESS-TO-BUSINESS

Czekamy na Państwa prośby o współpracę. Skontaktuj się z nami pod adresem:

angelika@smile-secret.pl

Nasz formularz kontaktowy – dzięki niemu wszystko przebiegnie sprawniej

Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z naszymi Informacja o ochronie danych.