• Co mam zrobić, jeśli nie jestem zadowolony na z rezultatów?
  • Jak wygląda realizacja zwrotu w przypadku gwarancji zwrotu pieniędzy?
  • W jakich przypadkach otrzymam zwrot pieniędzy?
  • W jakich wypadkach gwarancja zwrotu pieniędzy nie zadziała?
  • Jakich produktów nie obejmuje gwarancja zwrotu pieniędzy?
  • Czy mogę zwrócić zamówienie, jeśli zmienię zdanie?

Nasza obsługa klienta z myślą o Tobie

Good to Know

Przed wysłaniem zgłoszenia należy sprawdzić, czy odpowiedź na pytanie można znaleźć w naszym dziale pomocy. Uwaga: Po otrzymaniu zamówienia przesyłkę otrzymasz w ciągu 1 do 2 dni roboczych na terenie Niemiec. Ze względu na system COVID-19 mogą wystąpić opóźnienia w dostawie - niestety nie mamy na to wpływu.

Nasza obsługa klienta

B2B, BUSINESS-TO-BUSINESS

Czekamy na Państwa prośby o współpracę. Skontaktuj się z nami pod adresem:

angelika@smile-secret.pl

Nasz formularz kontaktowy – dzięki niemu wszystko przebiegnie sprawniej

Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z naszymi Informacja o ochronie danych.